Пошук по блогу

пʼятницю, 7 вересня 2018 р.

Натхнення до завдання "Згадуючи літо".Коробочка від Олени Шинкаренко!

                                               Доброго дня, любі Росинки!

Сьогодні надихати Вас буду я, Олена Шинкаренко. Наще завдання про літо, яке за календарем вже скінчилося, а у нас ще продовжує панувати, даруючи тепло та ласкаве сонечко! Літо - це для мене завжди солодка пора: дуже багато часу з донечкою, ніяких уроків!, весільні замовлення, подорожі, купання у річці/морі та ще дуже багато часу для творчості, адже день довший і темніє пізно). Саме тому для нашого завдання я зробила коробочку, яка, на мій погляд, універсальна: в неї можна покласти як гроші, так і солодощі, якісь дрібнички тощо.

Для декорування вибрала пару листочків паперу із колекції, які за настроєм мені нагадали літню зелень та цвітіння.



Обожнюю ботанічну тему у дизайнах чіпборду із цієї ж колекціі, тому використала рамочку  для вишуканості та передачі святкового настрою. Дуже полюбляю використовувати саме з таким видом квітів листочки із чіпборду:


Для ускладнення фону завжди виручають "вирізалки" , які можна отримати із того ж листочка паеру. Квіти,що добре пасують, як на мене, до композиції та доповнюють її:


Тут ще маленького метелика знайшли? Це також із одного листочка паперу колекції.


                  Наостанок зробила краплі акрилу у вигляді набризгів зверху та з обох боків:


А тепер можемо покласти солодощі та гайнути до подружки на чай, або ж використати, як душа забажає!





Сподіваюся, що надихнула  Вас на створення чогось корисного із нашої колекції ).

An InLinkz Link-up

2 коментарі: