Пошук по блогу

понеділок, 3 вересня 2018 р.

Затишна листівка від Каті Баришевої + Відео майстер клас.

Привіт, росинки!
 Починається чудова пора "бабине літо"! Це час, щоб планувати теплі прогулянки, уютні поседеньки, а також вдихати аромат яблук і груш. 
Сьогодні я до вас з МК ніжної листівки як спогад про літні вчори. 


В цій листівці зібрались матеріали з різних колекції скрапматеріалів: „Floral Poem“, "Emotion & Romance"  та в основі дизайнерський папір з колекції "Мереживо". Звісно, доповненням декору стали трафаретні відбитки, які я нанесла з допомогою акрилової фарби, змішавши два кольори - "Капучіно" і "Рожевий кантрі". Мене дуже надихають такі постельні і спокійні кольори. 


 До речі, трафарети від ROSA TALENT багаторазові. Це означає, що після кожного використання пластину потрібно помістити на оригінальну основу і витерти залишки фарби. Я це роблю за допомогою одноразових вологих серветок, вони завжди під курою, коли працюю з фарбоми. 



 Усі трафарети на клейовій основі, а значить надійно прилягають до паперу, на якому буде відбиток і легко знімаються, не пошкоджуючи поверхні. Фарбу наношу за допомогою синтетичної плоскої кисті середньої величини. В відео показую, як це роблю.



 Для мене трафарет - це красиве доповнення фону. Подобаються трохи не чіткі контури малюнку, тому фарбую не рутельно і хаотично.
Сподіваюсь, вам сподобається моя робота, в якій вирористаний такий спосіб нанесення візерунку. 

Дякую, що надихались разом з моєю ніжною як романтичний літній вечір, листівкою. До нових зустрічей! 

Немає коментарів:

Дописати коментар