Пошук по блогу

середу, 5 вересня 2018 р.

Квіткове натхнення від Людмили Половинко + відео-огляд дизайнерської посилки

Привіт, Росинки!
З вами я, Людмила Половинко буду надихати вас своєю новою роботою.
Навіть, не віриться, що літо вже минуло! Але попереду ще багато сонячних та теплих днів, почнуть жовтіти та опадати листочки. Я люблю золоту осінь, яка мерехтить різними та яскравими кольорами. Але поки ще доцвітають останні літні квіти, я вам хочу показати своє квіткове натхнення.
Така ж коробочка, яку я декорувала, в мене вже є, але вона настільки зручна в користуванні, що я вирішила завести собі ще одну таку ж для матеріалів ROSA TALENT.


В роботі я використала кракелюр, щоб дадати маленьких тріщин у свою роботу.



 Малювати я не вмію, спробувала акрилом зробити імітацію акварельного малюнка, щоб не було чітких контурів.



 Наприкінці я додала штампинг та бризги чорною і білою фарбами.


А ось так виглядає скринька з матеріалами ROSA TALENT


А ще запрошую переглянути відео моєї дизайнерської посилки на цей місяць.


Натхнення вам та любові!

4 коментарі:

  1. Людмилка, така ніжна і витончена коробочка!!! І чудово вдалося в тебе намалювати квіточки!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Мариночко!! Насправді, я люблю малювати, але з фарбами ще на "ви").

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Мілана, вона настільки зручна, все поскладано, але під рукою і легко знайти. Я в одній зберігаю поточні процеси і матеріали до них, а інша для матеріалів ROSA.

      Видалити