Пошук по блогу

пʼятницю, 28 вересня 2018 р.

Натхнення із колекції „Emotion&Romance“ від Каті Баришевої



Привіт, росинки!

Цікаво, у вас теж ностальгія за літом? Не те щоб я осінь не люблю, ні. Але літнього тепла мені дуже не вистачає. З літа у мене лишилось пару десятків фото і я вирішила зібрати їх в ось такий ніжний літній альбомчик. 



Його розмір 18х13 см і всередині він з молочними сторінками. Фотографії на сторінки буду приклеювати та кріпити в кутики.


Для декорування обкладинки використала найніжніший папір і чіпборд з колекції 

„Emotion&Romance“. Я безтями від цієї колекції. Її елементи легко і гармонійно поєднуються між собою. 


До речі, теги-кружочки вирізала за допомогою дирокола круг діаметром 3,8 см. Така собі альтернатива стандартній формі тегів. Вийшло оригінально!


Мереживо, квіти та ліпнина доповнили комнозицію. Альбомчик романтично зав'язується на світло-рожеву мережевну стрічку.


Буду гортати альбом і згадувати про теплі дні. Ці спогади гріють душу...
 Сподіваюсь мій альбом зігрів і вас. Дякую, що надихались зі мною. До нових творчих зустрічей.





Немає коментарів:

Дописати коментар