Пошук по блогу

середу, 14 листопада 2018 р.

Ніжна коробочка від Каті Баришевої


Привіт, росинки! На зв'язку Катя Баришева і моя коробка для усіляких дівчачих дрібничок. Напевно, ви вже здогадались про мою любов до шкатулок і коробок. Для мене ці речі досить універсальні. Адже коробка може бути повноцінним подарунком або ж оформленням нього. Шкатулка може доповнити ваш інтер'ер, та стати родзинкою туалетного столика. 
 На сайті ROSA TALENT представлена величезна кількість різноманітних коробуль і зізнаюсь, я не проходжу повз цього розділу).



Ось така коробка задекорувалась у мене на цей раз. Ніжна і дівчача.
 В основу я взяла дерев'янну заготовку 20х20х15 см з кришкою. Декорувала за допомогою паперу з колекції "Emotion & Romance".


Краї та стики паперу пофарбувала білою акриловою фарбою. За допомогою трафарету нанесла візерунок на кришку. Фарбу наносила за допомогою мастхіна розміром 3,5 см у формі краплі. Досить зручний інструмент. Ним можна змішувати фарбу, наносити і легко знімати надлишок фарби з трафарету чи паперу.


Квіти, мереживо та чіпборд стали основою композиції. Папір і відбиток трафарету вже самодостатні, тому не хотілося закривати цю красу надлишком елементів.


Сподіваюсь вам сподобалась моя ніжна коробка, і я надихнула вас на створення своєї.



У відео пропоную огляд своєї дизайнерської посилки за листопад. В ній покажу, які картонні коробочки замовила на цей раз ;).Приємного перегляду.





Немає коментарів:

Дописати коментар