Пошук по блогу

пʼятницю, 2 листопада 2018 р.

Майстер-клас підвісок від Адріани. Третій етап проекту "Затишно з ROSA TALENT"


Привіт друзі, з вами Адріана і сьогодні я хочу вам показати  як я роблю підвіску для декору оселі, або на ялинку. Приєднуйтесь до нашого проекту)



Спершу я ретельно грунтую заготовку.


 Коли заготовка просохла, я приміряю до неї гіпсовий декор і кріплю його на товстий шар грунту. Залишаю на 12-15 годин для просихання.


 Вибираю фарби якими буду тонувати підвіску.  У мене виявилась відсутньою персикова фарба і довелося створювати її шляхом змішування рожевої та жовтої.


 Надіроколені квіти загинаю пинцетом, формуючи нерівні пелюстки.


 Коли все затоновано і просушено, приміряю композицію.


 Склеюю та тоную виріб своєю улюбленою пастою для пристарювання.

 Все підвісочка готова і готова до фотосесії.

 Люблю фотографувати детальки:



Сподіваюся, вам сподобався мій невеличкий МК. Бажаю вам гарного настрою та позитивних емоцій.





Немає коментарів:

Дописати коментар