Пошук по блогу

вівторок, 27 листопада 2018 р.

Новорічні листівки від Олени Шинкаренко. Такі різні і такі особливі


                                                        Доброго дня, любі Росинки!

Сьогодні з Вами ділитися натхненням буду я, Олена Шинкаренко ( elena_v07).У нас за вікном лопатий сніг сповіщає про наближення зими та Нового року, а я продовжую готувати подарунки та листівки для привітання родичів та друзів.

А Ви вже почали приготування чи все ще думаєте? Тож пропоную не зволікати, бо час плине швидко-швидко. Саме тому покажу Вам сьогодні листівки. Вони різні за розміром, кольором та будовою.
                               Тож давайте поринемо у казковий передноворічний настрій:




Одна з них із інтерактивним елементом і дуже подобається моїй Неллі). Наразі другий рік поспіль не можу відірватися від цих малюночків. Вони просто неймовірні. Впевнена, що ви ще побачите їх у наступних моїх роботах).


В деяких місцях покрила глітерним клеєм по контуру, а по периметру нанесла золотий контур:   



Не тільки дітям, а й дорослим подобається цей інтерактивний елемент- граємось по черзі з донькою, поки листівочка не відлетить адресату))):


 Всередині є карман з карткою, котру я вирізала з листа новорічного паперу. Вона також служить фоном для віконця інтерактивного елементу:


Друга має картинку моєї улюбленої вирізалочки -Діда Мороза із новорічної колекції "New Year"s magic".


З основою листівки я проробила ті ж самі операції , що із наступною ( читайте опис нижче).В центрі композиції той самий улюблений герой із зіркою, чіпборд, мереживо тощо. Під Дідом Морозом сховалась сніжинка, яку я вив"язала власноруч та бантики із шпагату:



    Де-не-де припорошила текстурною пастою - "сніжком" та "покропила" грунтом. Деталізацію одягу виділила глітером:


По контуру листівки я проклала машинний шов та зробила дудлінг до кульок:  


                                                           Напис підняла на картон :


З адресатом для третьої поки ще не визначилась, тому напис відсутній, але від цього вона не стає менш привабливою, як на мене. Основний фон - це лист з дерев"яним принтом.


Далі я нанесла текстурну пасту через "зимовий"трафарет зі снігом та пройшлась після висихання акриловим грунтом. щоб трохи виділити малюнок і передати атмосферу засніженості).Зверху проштампувала злегка та зробила імітацію машинного шва по периметру листівки.


Вирізані елементи "зірочка" та шишечки доповнили композицію, а чіпборд у вигляді серветки також придав роботі легкості та візуально підкреслив центр.


Сподіваюсь, що надихнула Вас на створення новорічних листівок та наблизила святковий настрій! Бажаю Вам миру, любові та натхнення!



4 коментарі: