Пошук по блогу

неділю, 4 листопада 2018 р.

Майстер-клас в рамках СП "Затишно з ROSA TALENT". Новорічний декор від Шинкаренко Олени


                                                       Доброго дня,любі росинки!
          Сьогодні своїм натхненням до 3-го етапу СП буду ділитися з Вами я, Олена Шинкаренко    (@elena_V07).
 Час плине дуже швидко і не встигнеш оком повести, як наступить Новий Рік та Різдво Христове. Я, до речі, вже почала писати варіанти подарунків для близьких та рідних та зберігати гарні фото для декорування столу, адже це чи не найяскравіше та найбажаніше свято усього року! Його обожнюють і дорослі,і діти). А разом зі мною любить готуватися до свята моя донечка.
 Сьогодні я покажу, як просто та ефектно декорувати новорічну заготовку - композицію, яка може стати як окрасою вашого святкового столда, так і перекочувати на робочий стіл, або ж стати декором кімнати, новорічної ялинки. За допомогою матеріалів від ROSA TALENT  ви отримаєте чудовий декор, який можна міняти в залежності від настрою).
Тож для початку декілька фото роботи:



      Ось так виглядає в розібраному вигляді заготовка. А чому я її розібрала дізнаєтесь нижче)


Не могла зупинитись на одному варіанті декору заготовки, бо хотілося і кракелюру, і зістареності, і снігу, і золота) . Цей кумедний олень та подаруночки так припали нам з донечкою до душі), що я вирішила зробити це з обох боків): 


Перший раз спробувала двокомпонентний кракелюр від ROSA.Дивіться, яка краса-закохана у ці тріщинки)


Чарівні подаруночки стоять засніжені і чекають...


А це улюбленець моєї Неллі.Відтепер інсталяція буде у неї на письмовому столі як жаданий присмак  Нового Року).


                      А зараз готуємо матеріали і приєднуємося творити разом зі мною):



Cподіваюся, що надихнула вас на творчість та наблизила/створила святковий настрій).Долучайтесь до нашого СП, хто ще бажає стрибнути у останній вагон потягу та отримуйте насолоду від того, що робите! Миру та любові бажаю усім нам).

An InLinkz Link-up



2 коментарі: