Пошук по блогу

вівторок, 20 листопада 2018 р.

Вінтажна скринька та огляд дизпосилки за листопад від Олени Шинкаренко


Доброго дня, любі Росинки!

З Вами Олена Шинкаренко (elena_v07). За вікном впевненою ходою крокує зима, тому хочеться все частіше гарячого чаю та солодощів.). Тож запрошую Вас переглянути монохромну вінтажну скриньку та переглянути за чашечкою кави чи чаю мою диз.посилочку за листопад. Саме вінтаж у мене асоціюється з теплими дитячими спогадами, затишком, гармонією. За основу я взяла скриньку від ROSA TALENT. Вона вузенька, а тому дуже гарно підійде для ювелірного подарунку, різних дрібничок чи новорічного печива.





Спочатку я покрила її акриловим грунтом, потім за допомогою фонового та бордюрного трафаретів нанесла на основу візерунки, після цього покрила білим акрилом.


Для створення вінтажного стилю я взяла акрилову фарбу коричневого кольору та пасту для пристарювання умбра.


  У створенні композиції мені допомогли квіти, сизаль, мереживо, натуральна рафія ,шляпки від жолудів та чіпборд.


 Скринька вже чекає на свої смаколики, а поки що всередині різні дрібнички):




А тепер запрошую переглянути та придбати для себе щось із  представлених матеріалів у дизпосилці за листопад:


Немає коментарів:

Дописати коментар