Пошук по блогу

суботу, 16 грудня 2017 р.

Дитяче та ніжне натхнення від Анастасії Любарської.

Привіт,  любі росинки!
Сьогодня з вами я, Анастасія Любарська, в останній раз в цьому році та складі команди ТМ ROSA TALENT. Хочу виразити  велику подяку усій торговій марці. От чесно, над усією продукцією працює велика кількість талановитих людей, які роблять усе від них залежне, щоб нам з вами, творчим та вибагливим, було приємно працювати та творити)  Особистий привіт та вітання нашому куратору Ользі Супрунюк та дівчаткам-менеджерам, що працюють в офісі та готують наші замовлення. Також окреме "дякую" Адріаночці - адміністратору нашого красивого та цікавого блогу. Було дуже цікаво і приємно  працювати з вами та улюбленою продукцією. Цьом вам усім!

І покажу стогодні такий  маленький декор для інста-фоток. Зробила я їх для моєї знайомої, що шиє дитячі бортики та білизну. Мені здається, ці чудові малятка додадуть особливого шарму її фотографіям з виробами.
Декор було зроблено на наших заготовках з МДФ - вони міцні ті зручні. 

Було використано багато нашого чудового чіпборду із різних наборів-планшеток.
Для кольорування самих заготовок я використала, звичайно ж, наші нові фарбочки пастельних шеббі-відтінків. Зістарювала різними способами. Блакитний - за допомогою воску, рожевий - одношагового кракелюру від ТМ ROSA TALENT.


І це ще не все! Усі квіти, що на декорі, зроблені за допомогою дироколів виробництва нашої марки. Я досі дуже радію, що отримала ці дуже корисні речі.


Усі використані матеріали ви побачите нижче в лінках. А я з вами прощаюся і цілую всіх.

Дякую за вашу увагу, та най мир буде у вашому домі!

2 коментарі:

  1. Кицюню, дякую за теплі слова. Дякую за всю ту красу, яку створила з матеріалами від ROSA TALENT.
    Чекаю Тебе в наступних наборах.

    ВідповістиВидалити