Пошук по блогу

четвер, 7 грудня 2017 р.

Ключниця в стилі кантрі. Натхнення від Ліни Bolinka.

Вітаю дорогі росиночки!
Я, Ліна Bolinka, сьогодні підготувала для вас натхнення - ключницю в стилі кантрі) Так як в нас ОЕ цього місяця ПОДАРУНОК, я вирішила зробити подарунок для нашого дому - цю ключницю. Адже добре коли ключі на своєму місці і їх не потрібно шукати, особливо коли терміново біжиш з дому.
Ця заготовочка ключниці має відділення і для інших дрібних речей: монеток, преси тощо.
Тож запрошую глянути на цю затишну річ, що прикрашатиме тепер нашу оселю)



Для декору ключниці я обрала мотиви з зірочками та сердечками, що нагадують смачне та хрустке печиво, також з духмяною шипшиною, чайок з якої такий корисний, особливо взимку)


Затишку та завершеності роботі додала бризками.


Боковинки прикрасила мереживним орнаментом через трафарет



Дуже надіюсь, що моя ключниця вам сподобалась)
А я всім бажаю домашнього затишку та гарного настрою!
З вами була Ліна Bolinka





Немає коментарів:

Дописати коментар