Пошук по блогу

пʼятницю, 8 грудня 2017 р.

Поп-ап Новий Рік від Тисевич Анастасії

Привіт, друзі!
Сьогодні з вами Тисевич Настя.
Цього передноворічного сезону в нашому скрап-світі спостерігається бум на різноманітні поп-ап конструкції. Мабуть, тому що свята наближаються казкові і всі бажають натворити чогось незвичайного. Ну що ж, і я вирішила зробити "щось такеньке":-))



Творила я з нової святкової колекції від ROSA. До речі, хочу сказати, що папір гідно переніс біговку - нічого в мене не потріскалось. Та я протестувала нарешті Універсальний клей від ROSA - не дивлячись на те, що він на водній основі, папір він не веде, склеює просто чудово та після висихання стає прозорим.
Народилася в мене така новорічна листівочка. Зовні вона досить лаконічна.
В головній ролі тут чіпборд, який я розфарбувала нашими акриловими фарбами та покрила глянцевим прозорим ембосингом.



А найцікавіше починається, коли ми відкриємо нашу листівочку.




Скажу чесно, я просто закохана в цього хлопця!;-)




Ось таке веселе побажання в мене вийшло. Сподіваюсь, вам було цікаво)
Свято наближається!🎄

2 коментарі: