Пошук по блогу

вівторок, 26 грудня 2017 р.

Квіткове натхнення від Тисевич Анастасії.

Привіт, друзі!

Сьогодні з вами Тисевич Анастасія. І я пропоную вам трошки відволіктися від Новорічної та зимової тематики та поринути у світ квітів та пастельних кольорів з нашою новою колекцією "Emotion & Romanse".



Я створила парочку обкладинок для паспортів та парочку конвертів для грошових подарунків.
Обкладинки з бавовною, дуже приємні на дотик. Для більшої практичності роблю я їх завжди з пласким декором, але додаю якихось цікавих елементів. Цього разу урізноманітнила вирубкою із золотого дзеркального кардстоку та скляними стразиками.





Конвертики дають більше простору для фантазії та дозволяють використовувати об'ємні елементи, тому в композиції я додала  чіпборд, який розфарбувала акриловими фарбами. Відтепер я просто закохана у фарбочку кольору Зелений вінтаж!



Ось тут чіпові листочки цього неперевершеного кольору.






Такий от ковточок повітря, насичений ароматом квітів)
Дякую, що завітали до нас!
 І бажаю вам казкового натхнення та чудових свят!

Немає коментарів:

Дописати коментар