Пошук по блогу

суботу, 23 грудня 2017 р.

Пано в стилі лофт. Натхнення від Юляшки.


Привіт, друзі!
Сьогодні з вами Юляшка. Хочу показати роботу, яка стане новорічним подарунком для  "шаленої" дівчини, яка закохана в рок музику. Особливо вона "фанатіє" від творчості "Другої Ріки", і моє панно стало ілюстрацією однієї з останніх пісень групи.



Я і сама маю схожі музичні вподобання ;), тому робота склалася на одному диханні. А допомогли мені крутезні матеріали від ROSA!
Панно в стилі лофт, імітує стіну. Стару пошарпану та потріскану, яку фарбували, й не один раз. І кожен попередній шар фарби поступово починає проступати під наступним. Ефект потрісканої шпаклівки зробила за допомогою однокомпонентного кракелюрного лаку Medium та акрилових фарб - чорної та білої. Невеликі, акуратні тріщинки - те, що мені було потрібно!


Але подарунок новорічний, тому вирішила додати яскравих акцентів, щоб робота не виглядала занадто "сутінковою". Ніжно рожеві плями та бризки. Й зовсім трохи прикрас)


А ще, в додаток до панно, буде листівка з автографами учасників групи:)


Ось такий новорічно-неформальний подарунок.
Сподіваюсь, панно сподобається і мені пощастить подарувати вам трішки натхнення.
Бажаю всім любові, радості, миру та веселих свят)
З вами була Юляшка

4 коментарі: