Пошук по блогу

пʼятницю, 8 грудня 2017 р.

Результати набору в ДК.


Привіт друзі.
 Ось і прийшов час оголосити наші результати.
Але насамперед ми хочемо подякувати тим дизайнерам, які плідно пропрацювали з нами. 
Дякуємо вам за неймовірні роботи, натхнення і час. Ми щасливі, що у нашій команді працювали такі майстри. Ваші майстер класи, поради і творчість допомогли нам зростати разом. До ваших демонстрацій наших матеріалів ми ще неодноразово будемо повертатися, як до джереда натхнення та ідей.
Чекаємо на вас у наших завданнях та Галереї місяця.
Говоримо вам: “До нових зустрічей”, оскільки будемо дуже раді бачити ваші заявочки в ДК у наступних сезонах.

А в цьому сезоні з нами творитимуть:
Анастасія Тисевич
Вітаю!
Я з сім'єю проживаю у Кам'янці-Подільському Хмельницької обл.
Потрапити у таку дружню компанію - було моєю мрією з того моенту, як з'явився блог РОСА
Безмежно щаслива, що можу розвиватись разом із вами)))

Юляшка
Усім привіт!
Кличуть мене Юля. І я закохана в скрап. Все почалося декілька років тому, з альбому для моєї племінниці. Тепер жодного дня я не можу прожити без моїх папірців та фарб, це моя найбільша пристрасть)  Роботи майже завжди створюються на одному диханні, а стиль їх залежить від настрою і натхнення. Неймовірно щаслива потрапити до команди виробника, який допомогає поринути у творчість з головою!!

Didideira
Приветик всем! 
Зовут меня Наташа, живу в Одессе. Счастливая жена и мама двоих деток) Рукоделием увлекаюсь с самого детства (о разрисованных мною обоях в семье ходят легенды))
Скрапбукингом увлеклась относительно недавно, первые порывы скрапить были замечены в 2013 году, я всего лишь не знала чем занять себя в декрете и таки нашла)
Любимого стиля как такового у меня наверное нет, чаше всего творю в свое удовольствие и для меня ничего не стоит перепрыгнуть с "Шебби" к микс-медиа, а от туда в CAS, просто мне так захотелось), я не люблю стоять не месте, мне нравится эксперементировать.


Наташа Гура (N-Made)
Привет! Как же здорово оказаться в команде такого классного блога и производителя материалов для творчества! Я живу в восточной части нашей большой страны и сейчас творчество - это не просто досуг, но и основной мой вид деятельности. Обожаю создавать что-то необычное и креативное, хотя, конечно же, моя любовь - это открытки)
Обожаю пробовать свои силы в чем-то новом, выходить за рамки. Даже не сомневаюсь, что новый сезон будет ярким и интересным!)

Anairda Kashef
Привіт друзі.
Я, Адріана і я - скрапоман. Папірчики у моєму житті є вже 5 років. Почалося все з коробочок для мила і поглинуло мене повністю. У стилях люблю стімпанк, гранж і всякі різні змішані техніки. Дуже рада перебувати у команді виробника, який розвивається і тішить своїх клієнтів постійними новинками.


Осенёва Екатерина

Привет!
Я живу в чудесном городе-Харькове со своей небольшой семьей-мужем и дочкой.И я скрапозависема уже несколько лет)))Скрап покорил мое сердце,взорвал мой мозг и я не представляю себя уже без этих бумажечек,красок,цветов,этих эмоций,которые я испытываю,когда творю.Это мир,в котором живет мое счастье!
Радужна Мишка

Привет, привет!
Давайте знакомиться, меня зовут Анюта (Радужная Мышка) Живу в г. Киеве. По профессии, свободный художник, стилист, колорист, визажист, и просто хороший человек)) По призванию, увлечённый хенд-мэйдер.  Создаю «уютные» вещицы для души. Очень люблю открывать для себя разные грани творчества, обучаться новым техникам.

Ліна Bolinka

Вітаю!
Наша сім'я - я, чоловік та троє діток, мешкає в Борисполі, що на Київщині. Творчість мене полонила з дитинства. Я люблю малювати, скрапбукінг, декупаж, ще іноді створюю ляльки.
Фарби і кольори - моя слабкість! Обожнюю гарне поєднання кольорів і коли руки вимащені фарбами) Я дуже люблю те, чим займаюся і тому не уявляю свого життя без творчості!
Вітаємо нову команду та бажаємо їм багато креативності, ідей та натхнення.
Також традиційно ми обрали ЗД які надихатимуть вас декількома роботами у місяць. Запросити подизайнити з нами на місяць по результатах набору в ДК ми хочемо:
Дівчата, якщо ви згідні напишіть намна пошту для з'ясування деталей rosa.talent.blog@gmail.com або Anairda Kashef на ФБ.

13 коментарів:

  1. Вітаю нову команду!! Натхнення вам!

    ВідповістиВидалити
  2. Крутая команда! Спасибо за приглашение побыть ПД !

    ВідповістиВидалити
  3. Поздравляю девушек с новой ДК - достойный выбор, вдохновения Вам и креативных идей!!! С удовольствием буду ПД!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Вітання новій команді! Творіть і надихайте ♥

    ВідповістиВидалити
  5. Поздравляю с новой командой!Неиссякаемого вдохновения 🙂

    ВідповістиВидалити
  6. Приветствую новую ДК! Вдохновения вам и позитива!
    P.S. по моему вы потеряли в посте-приветствии Лину (Болинку)

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую!!! З великим задоволенням прийду до вас у гості як ЗД!!! Чудова компанія зібралась!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Поздравляю девочек! Жаль, что я не попала... Но все равно рада, что в каждой вашей ДК есть кто-то из нашего города Каменец-Подольского)))

    ВідповістиВидалити
  9. Поздравляю новую ДК! Прекрасный выбор) Знакомые лица)

    ВідповістиВидалити