Пошук по блогу

четвер, 21 грудня 2017 р.

Натхнення від Запрошеного дизайнера Світлани Уделіс.

Доброго дня!
Сьогодні з вами Sveta Udelis і я дуже рада, що мене запросили в гості в такий чудовий блог. Тож я хочу поділитися своїм Новорічним настроєм, на яке мене надихнула неперевершена колекція від ROSA TALENT  "New Year's magic".




Принти паперу дійсно дуже вдалі, добре підібрані один до одного, дивлячись на цю красу неможливо залишитись байдужим та хочеться творити багато краси.


На цих листочках відображене дуже тепле, затишне, сімейне свято:).


І, звісно яке свято без подаруночків? Найулюбленішим, найріднішим - тільки найкраще!



Навіть вирубку я зробила з цього паперу, вийшло дуже гармонійно.


Отже, цінуйте своїх близьких, даруйте їм тепло та радість, бо вони найважливіші люди в нашому житті.

Бажаю вам святкового настрою та солодких подарунків.



1 коментар: